GRATIS PROEFLES: Verbeter direct je bakvaardigheden

NIEUWSGIERIG GEWORDEN? Schrijf je hieronder geheel vrijblijvend in en je krijgt direct GRATIS toegang tot De Broodbakschool.

Mockup Computer Proefles Onhandelbaar Deeg   De
Margot Bakker de Bruin - Trotse Thuisbakker Marije Bakt Brood
De video's zijn super handig en duidelijk. Ook de geschreven uitleg is heel duidelijk. Stap-voor-stap neemt Marije je mee door het proces en ze legt alles uit. Je begrijpt echt ook wat er gebeurt, in plaats van alleen maar wat ingrediënten bij elkaar gooien.
Thuisbakker Margot Bakker - de Bruin
Busbrood met planbrood - Top of Flop - Marije Bakt Brood

Top of flop?

Met deze tips & trucs tover jij met succes een luchtig brood op tafel!

Marije Bakt Brood selfie met epi en busbrood

Even voorstellen

Mijn naam is Marije Hanna Berghuis en het is mijn missie om thuisbakkers te laten ontdekken hoe ze zelf op ambachtelijke wijze het Allerlekkerste Brood bakken.

Toen ik net begon met bakken, zijn er heel wat broodjes mislukt. Ik wist niks van het ambacht en had geen idee wat ik precies aan het doen was.

Tot ik stage liep bij  professionele broodbakkers! Er ging een wereld voor me open!

En nu vele jaren later, geef ik al die fijne kneepjes door aan thuisbakkers zoals jij. In online cursussen in De Broodbakschool! Wie had dat gedacht?!

Wat ik maar wil zeggen: hang de handdoek niet te snel in de ring! Neem les en ga lekker vaak brood bakken. Want oefening baart echt kunst!

Pas de praktische tips direct toe!

Ontvang Gratis Proefles!

Ik geef je gratis een kijkje in De Broodbakschool. In de online broodbak cursussen ontdek je praktische oplossingen en leer je kijken naar het deeg. Je kunt al met een klein beetje meer kennis je broodbakvaardigheden aanzienlijk verbeteren. En zo een luchtig brood bakken in je eigen oven thuis.

Echt iedereen kan het leren!
Wat zal het binnenkort lekker ruiken in je huis!

Geef mij een gratis voorproefje
Leuk! Gratis toegang
Proefles Onhandelbaar Deeg  _ De Broodbakschool kleverig deeg
Echt heel erg bedankt voor alle tips en de snelle reactie per e-mail. Ik ben blij, ik ben echt zo blij als een kind als ik de deksel van de gietijzeren pan haal en zie hoe mooi het geworden is! Ik hoop dat dat niet verandert. Nogmaals bedankt voor alle hulp, heb er veel aan gehad.
Eline de Boer - Trotse Thuisbakker Marije Bakt Brood

Groetjes,

Eline de Boer

Vandaag brood gebakken met de online cursus als inspiratiebron en ondersteuning. Het deeg kneden ging nog niet helemaal goed, nog wat oefenen. De cursussen zitten super in elkaar en zijn duidelijk voor een ”leek” broodbakker.

Marijke de Jong - Trotse Thuisbakker Marije Bakt Brood
Groeten van een broodbak fan,

Marijke de Jong

Ik sta hier thuis niet bekend als de handy man. De video’s ervaar ik als een zeer welkome ondersteuning in het leerproces. De aanschaf van het rijsmandje is een verbetering alsmede de deegschraper. Bedankt voor alle tips. Nu vind ik brood bakken echt “keileuk!”
Jos met pleister en zijn tweede zelf gebakken brood
Hartelijke groeten,
Jos Pieters

Altijd geopend en levenslang toegang

Enthousiaste cursisten

Natuurlijke ingrediënten!

Vergroot vandaag je bakvaardigheden

• Ontdek wat je kan doen met onhandelbaar deeg, want deeg weggooien is zonde!
  • Leer hoe je naar je deeg moet kijken én wat je kan doen!
  • Welke vaardigheden en bakbenodigdheden zou je kunnen inzetten?
  • Hoe voorkom je de volgende keer onhandelbaar deeg?
  • Inclusief praktische tips voor een luchtig brood met krokante korst!

NIEUWSGIERIG GEWORDEN?
Bezoek De Broodbakschool en bekijk vandaag nog de gratis proefles!

Geef mij een gratis voorproefje
Leuk! Gratis Proefles