GRATIS een kijkje nemen in De Broodbakschool

Proefles Onhandelbaar Deeg  _ De Broodbakschool kleverig deeg

Heb jij wel eens onhandelbaar deeg?

Het overkomt iedere thuisbakker. Je volgt precies het recept en toch is je deeg plakkerig. Je staat op het punt het in de prullenbak te gooien. Dat hoeft voortaan niet meer. Bekijk de video over 'Onhandelbaar Deeg'.  HELEMAAL GRATIS. Met deze praktische tips red jij voortaan je onhandelbare deeg.
Proefles GV Bindmiddelen _ De Broodbakschool psyllium

Ben jij een glutenvrije thuisbakker?

Dan is kennis over het gebruik van bindmiddelen in glutenvrij deeg net iets voor jou. Waarom bindmiddelen essentieel zijn en welke keuzes jij hebt als glutenvrije thuisbakker. Geen taaie ko(r)st, maar eenvoudige lessen voor iedereen die vanaf vandaag met succes glutenvrij brood wil bakken.

ALLE fijne kneepjes leren?

Zelf brood bakken - Marije Bakt Brood lacht met ambachtelijk brood voor zich uit gestoken in bakkers keuken met potjes

Ontdek de geheimen van zelf brood bakken. Alle fijne kneepjes om voortaan zelf het Allerlekkerste Brood te bakken.